вівторок, 9 березня 2021 р.

Курс ідвищення кваліфікації "Топ-30 ігор Zoom-педагога" за напрямом "ІКТ" від PAPAPAGOLIK


Інтерактивний динамічний курс від харизматичного Анатолія Засоби пройшов на одному диханні. Хоч більшість ігор були мені вже давно знайомі, проте дуже цікаво було побачити, як Анатолій їх адаптував для дистанційного проведення уроків, занять, тренінгів на платформі Zoom. Нестандартне застосування дактилювання та читання з губ, завдань для розвитку зорового сприймання у якості ігор та врав для чуючих та зрячих учнів, було несподівано та особливо приємно побачити мені, як сурдопедагогу та тифлопедагогу. Вправи для скорочитання та розвитку мислення, уваги, мовлення також можуть стати корисною розвантажувальною грою на уроці та порадують вчителів-логопедів. І фізкультхвилинки з елементами гри, квесту можуть стати чудовим засобом зняття втоми під час дистанційного уроку. Деякі відомі ігри були адаптовані для Zoom, деякі цілком розроблені автором. Анатолій познайомив із новими для мене платформами для дистанційного навчання. Але особливо цінним для мене було бачити особистісний приклад успішної роботи дистанційно, педагогічну майстерність, індивідуальний неповторний стиль роботи з аудиторією PAPAGOLIKA. Дуже вдячна Анатолію за присвячений мені час, корисну інформацію, матеріали та тренінги. Рекомендую цей курс https://papagolik.com/top30botru . І чекаю обіцяного україномовного продовження курсів. Також мрію пройти курс "Zoom-педагогіка від А до Я" https://papagolik.com/zoompedagogika

Немає коментарів:

Дописати коментар